Podmienky vrátenia a reklamácie tovaru

Nižšie na stránke nájdete online reklamačný formulár

  1. Vrátenie tovaru do 14 dní

Je nám ľúto, že tovar ktorý ste si zakúpili na našom eshope www.ajtech.sk, Vám nevyhovuje. Nič však nie je stratené. Tovar nám môžete do 14 dní od doručenia vrátiť a objednať si niečo, čo Vám vyhovuje omnoho viac. To platí samozrejme aj pre výrobky, ktoré ste si objednali cez internetový obchod a vyzdvihli na predajni.

Berte na vedomie, že pri vrátení tovaru (odstúpenie od zmluvy) , ktorý bol používaný, je poškodený alebo nie je kompletný (chýbajú súčasti, či diely) v zmysle Všeobecných obchodných podmienok bod 10.18. ma predávajúci nárok na úhradu hodnoty o ktorú bola znížená hodnota tovaru.

Upozornenie: Odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní sa vzťahuje pre spotrebiteľov - fyzické osoby. Zákon o ochrane spotrebiteľa neoprávňuje na vrátenie tovaru právnické osoby, SZČO alebo iné organizačné zložky.

Tovar nám spolu s podpísaným Odstúpením od zmluvy zašlite na našu adresu: 

SVK Tech Capital s.r.o

Reklamačné oddelenie Ajtech.sk

Čemernianska 39/9
093 03 Vranov nad Topľou
+421915915144
reklamacie@ajtech.sk

 

Pre pohodlné vybavenie odporúčame využitie reklamačného formulára nižšie:  Vrátiť objednávku

  1. Reklamácia v záručnej dobe

Ak sa Vám tovar pokazí, reklamáciu vybavíme v zákonnej lehote.

Reklamáciu môžete vybaviť dvomi spôsobmi:

  1. Pri značkách uvedených nižšie (bode 2.1.) -   Priamo v autorizovanom servise  - reklamácia je vybavená rýchlejšie - postupujte podľa bodu 2.1.
  2. Zaslaním k nám. (výrobky značiek uvedených v bode 2.1. následne posielame do autorizovaného servisu)

2.1. Rýchlejšie vybavenie reklamácie priamo cez výrobcu

Pre efektívnejšie vybavenie Vašej reklamácie Vám odporúčame sa obrátiť na autorizovaný zmluvný servis.
Prečo je výhodnejšie sa obrátiť priamo na autorizovaný zmluvný servis?
- Uvedený výrobok taktiež zasielame do autorizovaného zmluvného servisu
- Minimalizuje sa riziko poškodenia tovaru pri viacnásobnej preprave
- Efektívnejšie a rýchlejšie vybavenie reklamácie
- Istota kvalitného servisu priamo od výrobcu

Pre využitie autorizovaného servisu je nutné vyplniť reklamačný formulár priamo na ich stránke.

Značky, ktoré poskytujú priamo záručný servis:

Pre pružnejšie vybavenie prípadnej reklamácie doporučujeme reklamáciu nižšie uvedených značiek uplatniť online priamo na uvedených prelinkovaniach.

Autorizovaný servis BOSCH (náradie) : Reklamácia BOSCH

Autorizovaný servis GudeReklamácia Gude (časť Maloobchod)

Autorizovaný servis Kärcher : Reklamácia Kärcher

Ak ste značku svojho produktu v zozname nenašli, postupujte podľa štandardnej reklamácie 2.2.

2.2. Štandardné vybavenie reklamácie cez www.ajtech.sk

Vyplňte formulár Reklamovať objednávku  nižšie pre začatie procesu vybavovania.

  1. Tovar prišiel poškodený

Doručili Vám tovar, ktorý ste si objednali v našom internetovom obchode a po rozbalení ste zistili, že tovar je poškodený? Okamžite túto skutočnosť oznámte telefonicky, e-mailom alebo nižšie cez Nahlásiť poškodenie, najneskôr však do 48 hodín od prevzatia zásielky.

  1. Objednávka nedorazila kompletná

Veľmi nás mrzí, že Vám prišla nekompletná zásielka. Prosíme Vás aby ste nás o vzniknutej situácii informovali najneskôr do 48 hodín od prevzatia zásielky telefonicky, e-mailom alebo nižšie cez Chyba mi tovar v objednávke Po preverení celej situácie navrhneme riešenie.