SELVO S2.DCH nákladný elektromobil (Gel Pb 150Ah)
Kód: S30033

Podrobný popis
Nákladný komunálny elektromobil Selvo S2.DCH Gél akumulátor 150Ah
Lacnejší variant osadený olovenými gélovými trakčnými batériami. Životnosť batérií je predĺžená balancerom.
Najpredávanejší komunálny elektromobil na údržbu českých obcí a miest.
V úžitkovej hodnote predbehne všetky ostatné.
Vďaka možnosti prihlásenia do registra vozidiel (ŠPZ) je vhodný nielen pre rezorty, ale aj pre komunálne využitie.
Nákladný elektromobil SELVO S2.DCH s gel olovenými batériami 150 Ah nachádza široké uplatnenie pri údržbe obcí, firemných areálov, pri práci na farme........všade tam, kde ocenia nulové emisie a malý hluk, nízke prevádzkové náklady a flexibilitu. Vyniká svojou dravosťou, schopnosťou prevozu ťažkého nákladu a ľahko vymeniteľnou batériou, vďaka ktorej môžete jazdiť stále.
ÚSPORNÝ MOTOR S OHROMNOU SILOU
Napriek tomu, že príkon špeciálneho asynchrónneho rekuperačného motora je iba 5kW , jeho krútiaci moment dosahuje na hriadeli motora až 47 000 Nm .
Vďaka tomu tento elektromobil prejde každý kopec aj so záťažou a zároveň jeho nízka spotreba umožní prácu po celú 8 hodinovú pracovnú dobu a to s rezervou.
LÍTIOVÉ BATÉRIE S DLHOU ŽIVOTNOSŤOU
Veľmi zásadné vylepšenia prináša batéria typu Lithium-železo-fosfát (LiFePO4), ktorá vyniká životnosťou 3000 až 5000 nabíjacích cyklov. To je zvyčajne postačujúce na viac ako 10 rokov prevádzky.
MOŽNOSŤ ČERPAŤ DOTÁCIU PRE FYZICKÉ A PRÁVNICKÉ OSOBY
Už tak nízke obstarávacie náklady možno zásadným spôsobom znížiť. Pre obce, kraje, firmy a pod. Dotácie na nákup elektormobilu, stačí požiadať o dotáciu z nového programového obdobia eurofondov pre roky 2021-2027.
Dotácia sa vzťahuje na Selvo S2.DCH s lítiovými batériami.
NÍZKA HMOSTNOSŤ VYSOKÁ NOSNOSŤ
Vďaka nízkej hmotnosti Selvo S2.DCH nezapadne ani na zablatenej ceste , na snehu pri použití snehových reťazí vykazuje veľmi dobré vlastnosti.
Nosnosť 500kg na korbu , je porovnateľná s dodávkovými vozidlami so spaľovacím motorom a u takto malého vozidla je prednosťou aj vnútorný rozmer ložnej plochy 1 700 x 1 300mm s možnosťou elektricky vyklápanej korby. Rozmer je teda vhodný aj pre uloženie 2ks euro paliet.
UZAVRETÁ KABÍNA S MOŽNOSŤOU KÚRENIA A KLIMATIZÁCIE
V kabíne je dostatok priestoru a komfortu aj pre skutočných dlháňov. V zime nezmrznete, pretože horúci vzduch z prieduchov fúka hneď . To je veľký rozdiel oproti spaľovacím autám. Klimatizácia sa zase bude hodiť v horúcich letných dňoch. Vyhovujúce pracovné prostredie pre celodennú prácu je dôležité a je tak kladený dôraz nielen na teplotu v kabíne, ale aj na dostatok priestoru, pohodlné sedadlá s bezpečnostnými pásmi, audio systém a ďalšie užitočné funkcie.
PREMYSLENÝ PÔVOD AUTA
Vývoj, konštrukciu a výrobu vozidla organizuje BG Technik cs, as Praha v spolupráci s tradičnou českou výrobnou spoločnosťou VARI - Libice n. Cidlinou, rám a podvozok spracováva čínsky výrobca podľa českého zadania zo štandardných veľkosériových preverených dielov a elektronika pochádza z Japonského závodu Toyota Motor . Vďaka tomuto riešeniu dosahuje Selvo S2.DCH vysokej kvality za veľmi priaznivú cenu a získava tak ocenenie odbornej verejnosti.
JEDNODUCHÁ ÚDRŽBA A SERVIS
Z princípu elektromobilu vyplýva , jednoduchšia konštrukcia a nižšia poruchovosť než je tomu u spaľovacích áut. V prípade vozidla Selvo S2.DCH však navyše sú servisné úkony veľmi zjednodušené s dostatkom priestoru okolo dielov a modulárnym riešením elektroniky. Diely sú navyše cenovo dostupné. Vďaka 30 ročnej tradícii spoločnosti MERKUR SLOVAKIA, sa môžete spoľahnúť na dlhoročný po predajný servis, dostupnosť dielov i následný vývoj doplnkového príslušenstva.
SKUTOČNE NÍZKE NÁKLADY AJ V PRIEBEHU ROKOV
Pri konštruovaní elektromobilov zohľadňujeme nielen nákupnú cenu, ale aj celkové prevádzkové náklady elektromobilu v horizontoch 5 alebo 10 rokov . Vďaka tomu sme si istí, že napr. ani výmena batérií po niekoľkoročnej prevádzke alebo iný servis ,neohrozia ekonomiku prevádzky v dlhodobom horizonte. Pri porovnaní s dieselovým vozidlom a porovnateľnej kúpnej cene dosahuje Selvo S2.DCH v 5-ročnom súčte nákladov prakticky len 1/5 nákladov , oproti spaľovaciemu vozidlu.
KVALITNÁ ELEKTRONIKA TOYOTA Z JAPONSKA
Pri už spomínanom výnimočnom elektromotore, sú aj ostatné diely elektroniky vozidla Selvo-S2.DCH, vo vysokej kvalite japonskej výroby spoločnosti Toyota Motor. Volíme radšej vyskúšané veľkosériové riešenía renomovaného výrobcu, než by sme navrhovali vlastné. Elektronika je zložená z modulov prepojených konektormi, čo zásadne uľahčuje a zlacňuje prípadný servis. Pokročilá počítačová diagnostika je tiež samozrejmosťou.
URČENÉ K PREVÁDZKE NA POZEMNÝCH KOMUNIKÁCIÁCH S VODIČSKÝM OPRÁVNENÍM "B"
Vozidlo je schválené pre prevádzku na pozemných komunikáciách, je typovo schválené Ministerstvom dopravy SR a jeho prihlásenie do evidencie prebieha bežným spôsobom. K vedeniu vozidla SELVO S2.DCH je potrebný vodičský preukaz skupiny B .
Voliteľná výbavy a príslušenstvo - príplatková výbava / na dopyt:
Elektromechanické zdvíhanie korby
Klimatizácia 2000W / kúrenie 800W
Zásuvka 230V - pojazdná PowerBanka do výkonu 2kW
Rôzne iné typy korby, boxy, zaplachtovanie atď.
Ťažné zariadenie až pre 500kg
Sypač na zimnú údržbu posypom
Nádrž s postrekovým čerpadlom, lištou či hadicou
Ochranný rám kabíny s možnosťou pletivových bočníc alebo boxu
Zaplachtovanie korby s možnosťou potlače
Technické parametre:
- Hlavný motor: 5 kW rekuperačný striedavý motor s vysokým kroutiacim momentom (navržený pre nízku spotrebu), speciální asynchrónny s extrémnym ťahom. 47 000 Nm
- Elektronika: Toyota Motor Corporation AC60V (Japonsko)
- Batérie: GEL AGM 5*12V/150Ah (9kWh) - 500 cyklov
- Balancer k predĺženiu životnosti batérií: Áno
- Dojazd max.: 115 km s vypnutou klimatizáciou alebo kúrením (viac ako 8 hod. typické práce - svoz odpadu apod.) / 75 km so zapnutou klimatizáciou alebo kúrením (Gelová batéria nie je možné pravidelne hlboko vybíjať! Použite LiFePO4.) / 142 km v prípade LiFePo batérie 12kWh
- Maximálna rýchlosť: 45 km/h
- Svahová dostupnosť: 33° bez nákladu, 18° v naloženom stave
- Režimy jazdy: Vpred / Neutrál / Späť, Pomalý / Rychlý
- Druh pohonu: Zadná náprava s pohonom (silový diferenciál s kompenzáciou pri odľahčení kola)
- Odpruženie: Predné: McPherson nezávisle odpružené zavěšení, Zadné: Odolné listové odpruženie
- Riadenie: hrebeňové s automatickou kompenzacií vôle
- Pneumatiky. 155 65 R13
- Brzdy Prední kotúčové / zadní bubnové
- Parkovacia brzda: Ručná
- Nosnosť korby: 500 kg
- Pohotovostná hmotnosť: cca 770 kg (v závislosti na výbave, použitej batérie apod.)
- Rozmery korby: ložná plocha 1700x1300x265 mm
- Celkové rozmery: 3486x1379x1670 mm
- Počet miest: 2 osoby
- Bezpečnostné pásy: 3 bodové na oboch miestach
- Zámok volantu: Áno
- Prístrojová doska: Kompletná sada prístrojov a kontroliek. (Varianta LiFePO4 navyše dotykový displej)
- Autorádio: FM a multimediální prehrávač MP3 (USB, SD)
- Spätná zrkadlá: Sklopná a nastaviteľná do všetkých 4 smerov
- Predné svetlá. LED (obrysová denná, stretávací, diaľková, blikanie)
- Zadné svetlá: LED (obrysové, brzdové, blikajúce, zpátečka)
- Konektor 12V: Áno, v kabíne
- SPZ: Pripravené pre instaláciu (vrátane osvetlenia)
- Kategória vozidiel. L7e-CU (historicky prvý typ schváleného vozidla v tejto kategórii v ČR)
- Vodičský preukaz: sk. B
Obrázky nemusia zodpovedať skutočnosti.
Dovozca do EU: BG Technik cs, a.s., U Závodiště 251/8, 159 00 Praha 5, Czech Republic, Tel.: +420 283 870 136, E-mail: selvo@selvo.cz
Dodatočné parametre
| Kategória: | Elektrické akumulátorové štvorkolesové auta pickupy |
|---|---|
| Hmotnosť: | 770 kg |
| EAN: | 9000213124 |
| Položka bola vypredaná… | |
